ANOTHER DAY IN PARADISE

Då har jag varit på mitt näst sista möte med gruppen på Vandra. Jag bara satt där och njöt och tänkte att jag har en endaste gång kvar. Tack gode gud att jag har fått praktikplats annars hade jag väl suttit där fyra timmar varje vecka fram till maj. Men nej ni, på måndag och tre månader framåt om allt går som det ska kommer ni att hitta mig på JC. Lite nervis faktiskt!

Nu ska jag vila lite innan jag åker och hämtar Johanna för att umgås lite med grabbarna. Går planerna igenom kommer jag idag för första gången i mitt liv, håll i er............. äta en pubmacka! Ska bli intressant och se om dom är så äckligt flötiga som jag tänker mig.

Tjingeling!

Förresten, solen skiner, det är ljust och klockan är över fyra. Våren är du på väg? Jag blir så jäkla lycklig av solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0