HÄR KOMMER JAG MED SVAJANDE BALLE! (GÄSTBLOGGAREN!)

Ja det är alltså jag, en person av manligt kön, som är Saras nye gästbloggare. Vad är min tanke med detta då? Jo, jag vill också blogga lite. Men inte om mig själv och så öppet. Jag trivs mer här i skuggan. Eller är det så att jag är Saras manliga alter ego? Det kan ni helt enkelt bara fantisera om och grubbla över under era sömnlösa nätter, jag säger inget. Vad vill jag ta upp under mitt bloggande då? Viktiga samhällsfrågor? Mode? Nyttiga och sunda livsstilar? Unga mödrar? Det senaste avsnittet av Desperate Housewives?
Nääää, jag hade mer tänkt mig, hmmm, vad ska jag kalla det? Sex och samlevnad! That's my kind of cup of tea!
Så, jag är helt övertygad om att jag som man kan bidra med massor till alla er (kvinnliga) läsare. Det finns ju en massa frågor i era huvuden som handlar om hur killar tänker egentligen!? Eller hur? Så tveka inte, plita gärna ner en fråga under kommentar-länken!
Vi kommer att ta upp frågor som; "Varför kollar min kille alltid på porr när jag inte är i närheten?", "Varför gör han konstiga grimaser när det går för honom?", "Hur ska jag våga leva ut inför min partner?" och framförallt "Varför vill min partner att vi ska prova det i 2:an, gör inte det ont?". Detta är bara några exempel på allt som vi kommer att ta upp, och mycket mycket mer! Så jag kan bara säga en sak; stay tuned!

Och kom ihåg vilken fras som alltid fungerar när det tryter med grabbarna tjejer! "Blanda inte in mig i vårt förhållande!"

För övrigt så har min dag varit bra, om det är någon som undrar.
Så vad skulle Saras alter ego heta om det var så? Hmm, Korv-Lennart kanske?

Så därför undertecknar jag,


/Dr. Cone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0