I HOPE YOU'RE HAPPY NOW

Äntligen är mötena klar för den här veckan. Nästa vecka missar jag dom ju.. känner på mig att jag kommer få en långvarig magsjuka eller något. Eller så är jag bara i Vemdalen.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska orka göra något vettigt eller om jag ska lägga mig och lyssna på min så jävla bra playlist och bara drömma mig bort i en annan värld.. typ. Valet blir egentligen rätt enkelt eftersom jag inte kommer på något vettigt att göra. Skulle ju egentligen kunna packa lite men vi tar det i morgon tror jag. PÅ SÖNDAG ÅKER VI JU! Är så fan på tiden att vi gör något rikigt galet och roligt nu alltså. PUNKT.

Ikväll ska vi ha filmkväll med resten tror jag. Det har i alla fall jag och Johanna bestämt. Tror minsann inte dom har så mycket att säga till om.

Adjö!




Hittade en gammal bild nyss. Sara och Stina? Stina och Sara? Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0