EARTH HOUR

I morse när jag åkte buss (JA, jag har börjat åkt buss på mornarna, och tro på fasen att jag tycker om det. Det är skönt och det är världens bästa ställe att stänga in sig och lyssna på musik.. Nästan) så satt jag och nominerade världens bästa låtar i mitt huvud. Dom som känner mig vet väl att jag har en liten förmåga att kunna säga det om rätt många låtar. Hur som helst kom jag fram till att den här låten nog ligger på topp. Den har allt.

Hur passande är det förresten att man ska släcka ner halv nio samma dag som vi har våran fest? Fast i och för sig behöver vi inte oroa oss.. Vi tänder ljus och låter våran alldeles egna trubadur underhålla. Dock ligger vi lite efter i schemat så jag ska jobba arslet av mig på förmiddagen i morgon och hoppas på att få gå för dagen efter lunch.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0