VAD JAG BRYR MIG OM ÄR ATT HÖRA DIG ANDAS, INTE ATT DU ÄR NÄRA

Idag har jag en såndär varför dag som man får ha i bland. När man frågar sig själv om varför hela tiden. Varför till exempel vissa människor verkar ha det så jäkla lätt med precis allt. Finns det på riktigt eller döljer det sig något bakom dom också?

Hur som helst så var jag i Uppsala i helgen och hälsade på Markus och Elina. Vi umgicks och shoppade. Men då kommer det igen, varför hittar man aldrig något när man har spart pengar och vet att man får köpa? Det var i alla fall trevliga dagar och det var skönt att komma bort ett tag, det var ändå det som var min poäng med det hela.

Nu ska jag fortsätta att fråga mig varför en liten stund till innan Top Model börjar. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0